cockergrabbarna

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Veronica Johansson - 17 mars 2011 08:49

Ja idag fyller världens bästa Sune 5 år.

Liten plutt ca 4 månader.

Kommer ihåg som om det var igår vi hämta hem den lilla svarta yrbollen. Han är så mysig och älskar  nästan allt och alla    även om han ger mig lite gråahårstrån ibland, så är han ändå min bästaste SnyggSune.

Nu har han vuxit till sig till en stilig kille!!!!!  


Igår var vi i Ringarum och träna Tony och jag. Och jag tycker allt att han gör framsteg i dom olika momenten. Han har lite lätt att låsa sig ibland, så man får vara försiktig med hur man belönar och säger till när det blir fel.

Men hur som, så tycker han verkligen att träna är det bästa som finns och han har så mycket energi så det räcker och blir över   

Dutti pojk!!!!

  

Dutti Kille igen!!!!!

Berta får instruktioner.

Tant Berg och Rakel.

      

Susanne får hjälp av bästaste fröken, Skoja håller koll!!!!!!!


Bra träningsdag med härliga hundvänner         


Bye,bye    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards