cockergrabbarna

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Veronica Johansson - 7 mars 2011 09:06

Igår så träna Sune och jag. Och ska jag vara helt ärlig så har han verkligen legat på hyllan och har knappast fått göra alls mycket. Och snacka om överladdad hund, han tyckte det var så roligt. Han hade lite ljud för sig ( herregud har han blivit en schäfer   ) Men det var väl att han var så taggad. Vi körde lite klocka som uppvärmning.


  


Sedan lite ff, jag tycker han håller bra position, vid svängar tappar han lite, men det är bara att träna vidare på.

Hans parad nummer är läggande under gång, han bara slänger sig ner   


  


Hopp över hinder gick oxå bra, lite ljud som sagt.

Fjären ,snabba skiften, med lite ljud   

Inkallning med ställande får vi jobba vidare på, liksom apporten. Rutan tränade vi inget på, men ska köra den idag så får vi se om han kommer ihåg det.

Men över det hela så kändes det bra, får se om vi gör en start  ev. i maj.


Mitt älskade gudbarn och Tony- Bästa vänner   




Bye, bye         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards