cockergrabbarna

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Valpmys

Av Veronica Johansson - 28 december 2011 21:19

Idag var Tony och jag  på lydnadskurs. Efter det styrde vi bilen till Shakima's för titt och fotografering av valparna som nu har blivit tre veckor. Dom är så söta och tultar omkring i valplådan.

Luktar gott gör dom också, luktar bebis.


 

Tre killar och en tjej.

 


Gullig valpmage.

 

Shakima's nya stjärna.


Ute lyser snön med sin frånvaro. Om det kunde bli några minus grader så man inte har så leriga och skitiga hundar med sig in efter promenaderna.

Nu stundar en nyårsafton snart och jag är väldigt glad att vi bor på landet så vi inte behöver höra på alla dessa raketer och smällare.


Tacka vet jag rislampor. Dom är så fina när dom stiger upp mot skyn.


Bye,bye    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Johansson - 29 december 2011 23:54


att jag skulle få en Jerseykviga som jag så länge hade önskat mig. Jag har fyllt 35 och 40 år, och har även gift mig, men nej då, inte har jag fått någon. Så då tog jag saken i egna händer och köpte mig en kviga. Så nu står hon i lagårn och förgy...

Av Veronica Johansson - 28 december 2011 21:48

Julafton firade vi hemma.  Först var vi i kyrkan och tittade på julspel. Stina var en ängel ( hon ska konfirmeras nästa år) När vi kom hem så kom tomten. Tjejerna blev glada för sina paket, men mest blev dom glada för något som dom har önskat s...

Av Veronica Johansson - 7 oktober 2011 22:46


Hoppas tiden kommer att gå fort till den 7 December         ...

Av Veronica Johansson - 7 september 2011 07:00

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Jims födelsedag- HURRA HURRA HURRA     Liten Jim.   Jim kan yla det berömda- Lymwater ylet!!!       Fina Jim!!!     Bye bye      ...

Av Veronica Johansson - 6 september 2011 22:22

Jaha, så blev det höst!! Ja lite så känns det, visst jag tycker om hösten med alla fina färgen och den härliga luften. Men jag tycker det är lite väl mycket regn dagar. Min bonde är bekymrad och tycker att han mest står och trampar    och får ingetin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards