cockergrabbarna

Alla inlägg under september 2011

Av Veronica Johansson - 7 september 2011 07:00

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Jims födelsedag- HURRA HURRA HURRA


  Liten Jim.

  Jim kan yla det berömda- Lymwater ylet!!!



  Fina Jim!!!



Bye bye   


Av Veronica Johansson - 6 september 2011 22:22

Jaha, så blev det höst!! Ja lite så känns det, visst jag tycker om hösten med alla fina färgen och den härliga luften. Men jag tycker det är lite väl mycket regn dagar. Min bonde är bekymrad och tycker att han mest står och trampar    och får ingeting gjort!!

  Mina fina pojkar.


Skolorna har kommit igång och det är skönt att det blir "vardag" igen. Nu har man två tjejer som går på gymnasiet, men konstigt nog känns det inte som jag blir äldre    men det är klart man ska ha sitt barnasinne kvar läänge   


  Alvas små bäbisar, ja här är dom 12 veckor och Aramis som är längst åt höger har flyttat hem till sin Pappa Aristo.

Zoey längst åt vänster och Atlas (men vi kallar honom för tjockis) i mitten.


Men visst dom har varit små!!


  Här är dom nyfödda, dom föddes på valborgsmässoafton.

Det har varit roligt att följa en dräktighet och kattungarnas uppväxt.

  Åhh dom var så söta och fina när dom var små, sov och dia hela dagarna.


  Min fina vackra Prinsessa, nu är hon kastrerad så nu blir det inga mer små   


Bye bye  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards