cockergrabbarna

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Valgos

Av Veronica Johansson - 16 mars 2011 08:56

Nu har valparna blivit sju veckor och börjar att närma sig flytt dax. Usch det känns lite vemodigt när man har vant sig att åka en gång i veckan på valpgos och fotografering. Men det är klart valparna behöver ha sin "egen" familj och få mycket uppmärksamhet, kärlek och uppfostran.   

Nästan hela gänget.


Här kommer jag.

 

Vad gör du på den sidan.


Lus-Mia    Värsta bustrollet.

Vad gör du?? tycks Skoja undra!!!!


Att fotografera hela gänget är inte lätt, men vi gjorde ett tappert försök. 

      

Linus-Ida, Mattis,Madicken, Lus-Mia,Lisabet,Abbe.



Vilket härligt gäng.

Och vet ni, det finns fortfarande valp att tinga.



Nu kommer solen fram, det är passande jag som ska gå på promenad och åka på hundkurs   


Bye, bye         

 
 
Ingela

Ingela

16 mars 2011 10:03

Oh vad mysiga bilder! Laddar över min i just detta nu! Synes snart

Kramen

http://www.ostanvindens.se

Veronica Johansson

16 mars 2011 19:53

Ska bli roligt och se dina bilder, du som har ett sådant fint objektiv....hihihi...
Kramizzzz

 
Ingen bild

Carina och Atena

16 mars 2011 10:40

Så himla söta. Ska åka och valmysa lite med dom på fredag, ser verkligen fram emot det. Kram

Veronica Johansson

16 mars 2011 19:52

Jätte söta, du kommer smällta när du träffar dom ;))))))))
Kramen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Johansson - 29 december 2011 23:54


att jag skulle få en Jerseykviga som jag så länge hade önskat mig. Jag har fyllt 35 och 40 år, och har även gift mig, men nej då, inte har jag fått någon. Så då tog jag saken i egna händer och köpte mig en kviga. Så nu står hon i lagårn och förgy...

Av Veronica Johansson - 28 december 2011 21:48

Julafton firade vi hemma.  Först var vi i kyrkan och tittade på julspel. Stina var en ängel ( hon ska konfirmeras nästa år) När vi kom hem så kom tomten. Tjejerna blev glada för sina paket, men mest blev dom glada för något som dom har önskat s...

Av Veronica Johansson - 28 december 2011 21:19

Idag var Tony och jag  på lydnadskurs. Efter det styrde vi bilen till Shakima's för titt och fotografering av valparna som nu har blivit tre veckor. Dom är så söta och tultar omkring i valplådan. Luktar gott gör dom också, luktar bebis.     ...

Av Veronica Johansson - 7 oktober 2011 22:46


Hoppas tiden kommer att gå fort till den 7 December         ...

Av Veronica Johansson - 7 september 2011 07:00

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Jims födelsedag- HURRA HURRA HURRA     Liten Jim.   Jim kan yla det berömda- Lymwater ylet!!!       Fina Jim!!!     Bye bye      ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards