cockergrabbarna

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Veronica Johansson - 9 mars 2011 22:08

Idag har vi varit på kurs Tony och jag. Vi fick köra igenom hela 2:ans program för att se hur vi ligger till. Fröken tyckte att helheten såg bra ut (och det är ju väldigt roligt) men vi måste fortsätta träna mer på detaljer.

Och ska sanningen fram så är jag nog tyvärr lite för snabb på att belöna, och då blir det när det är lite snea sättande och dyl. Jag ska försöka bli bättre på att belöna vid rätt tillfälle och ställa lite högre krav på honom. Han gjorde en skit snygg ruta ( vilket jag inte brukar träna hela moment på allt för ofta) och ett snyggt hopp.

Jag är nöjd med honom och jag vet vad jag ska fortsätta att träna på.

Han är en väldigt rolig hund och träna med och han älskar sin boll . 

Mina fina pojkar.  

En fin vinterdag.


Bye, bye          

Av Veronica Johansson - 9 mars 2011 08:33

Denna vecka blir det att åka till Nancy på fredag för valpgos och fotografering. I måndags blev dom 6 veckor, tiden går så fort tycker inte det var länge sedan dom föddes.



   Här kommer lite bilder från förra veckan.

Söta Linus-Ida, hon har så mycket päls.

Dragkamp mellan Abbe och Mattis.

Madicken och Lisabet.

        

Sötaste Lus-Mia, jag tycker fortfarande att hon är lite speciell, eftersom hon är som jag säger lite ful-söt.

MEN.....

denna underbara, roliga och mysiga lilla valp,som har en sån härlig attityd till livet


Mattis.

Ja hade jag haft plats för en till hemma i våran flock, så hade jag inte tvekat.

  


   Man måste ha tungan rätt i mun   

Men jag tror att även kennelmamman har fastnat för denna sockersöta lilla tjeja så hon blir kvar i kenneln     



Nej nu måste jag ta fram snabeldraken och köra ett varv här hemma, sedan blir det långpromis med vovvarna,och sen åker Tony och jag på kurs   


Bye, bye     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards