cockergrabbarna

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Veronica Johansson - 5 april 2011 08:24

var vi hos min svägerska och titta på hennes nya häst. En Nordsvenskt sto på tre år.

Hon var så söt och riktigt trevlig.

  

Söta Brisa.


Det ska bli roligt att följa henne genom livet och jag riktigt längtar tills hon är inkörd så man kan åka vagn efter henne. Det är något jag tycker är härligt, att åka häst och vagn.

  Brisa igen.

  

Storebror Bonus är i bustagen, han är en korsningsponny på sju år.

  Åhh vad skönt att rulla av sig vinter pälsen.

  

När vi var där så fick Magnus hjälpa dom att ta ner några träd. Ett stod väldigt nära huset, så jag var lite rädd hur det skulle falla. Men min man är så skicklig så det var en enkel match för honom.

 


   

  Och där föll det, inte på huset som tur var!!!!!


Annars har denna helg beståt av trädgårdsarbete och hundträning. Och jag tror allt att våren är på G nu.

 

Bye, bye   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards